Aankoopbegeleiding

Aankoopbegeleiding

 

Hoe werkt een aankoopbegeleiding?

Als u een huis wilt aankopen, zorgen wij voor een zo laag mogelijke aankoopprijs.

Voor onze dienstverlening hanteren wij een tarief van 10% (exclusief BTW) over het verschil tussen de vraagprijs en de uiteindelijke aankoopprijs. De overige 90% is dus voor u!

 

Uw balang is ons belang!

Hoe meer wij van de prijs af onderhandelen, hoe meer u bespaart en hoe meer wij verdienen. Het unieke van ons concept zit hem in het feit dat het u altijd geld oplevert.

Het kan nooit gebeuren dat u uw gemaakte winst, of zelfs meer nog, weer moet inleveren.

Bij ons houdt u altijd 90% van het onderhandelingsresultaat in uw eigen zak. Bovendien bent u bij ons verzekerd van professionele begeleiding.

 

Onze aankoopbegeleiding bestaat uit:

  • samen met u de locatie en de woning bekijken
  • regelen (indien gewenst) van een bouwkundig onderzoek
  • advies over de aankoopstrategie
  • in overleg met u de onderhandelingen voeren
  • contact en overleg met de notaris

 

Hoe minder u voor de woning betaalt, hoe meerwij verdienen!!!



Vrijblijvend informatie aanvragen:

Reden aanvraag: *
Naam: *
Straat/huisnummer: *
Postcode/woonplaats: *
Telefoon vast:
Telefoon mobiel: *
E-mail adres: *
Hypotheekbedrag:
Woonsituatie: *
Inkomsten: *
Inkomsten partner: *
Negatieve BKR:
Nee Ja
Br. inkomen (p.m.): *
Br. inkomen partner (p.m.):
Geboortedatum: *
Velden met * zijn verplicht.

 
Hypotheken

De hypotheek wordt geheel op uw persoonlijke wensen afgestemd. Een hypotheek is dan ook iets persoonlijks, er gaan er geen 13 van in een dozijn. Wij leveren dan ook maatwerk! Adviesburo Alert heeft alleen maar specialisten in huis, die weten hoe een hypotheek moet worden samengesteld. Lees meer...

Pensioenen

"Pensioen, dat wordt toch voor mij geregeld?". "Mijn pensioen is 70% van mijn laatste salaris!". "Maar hoe zit het nu werkelijk met mijn pensioen?". "Dat wordt toch door de overheid geregeld". Dit zijn veel gehoorde uitspraken. Lees meer...

Verzekeringen

Adviesburo Alert verzekeringen heeft meer dan 90% van de administratieve werkzaamheden geautomatiseerd ,omdat u zelf de juiste gegevens invult kunnen wij snel kunnen reageren op uw vraag of schademelding. Alle communicatie verloopt in principe via internet en/of e-mail. Lees meer...

Uitvaart

We denken er liever niet aan, maar eens komt er een dag dat u komt te overlijden. Dit kan op oudere leeftijd zijn, maar ook jongere leeftijd. Bij overlijden moet natuurlijk een uitvaart of crematie geregeld worden! Dit kost een hoop geld, gemiddelde uitvaart kost al gauw tussen de €6500.- en de €9000,- Lees meer...

Lenen

Wij zorgen ervoor dat u uw oude te dure lening(en) kan omzetten tegen één goedkopere lening. Natuurlijk kunt u bij ons een nieuwe betaalbare lening aanvragen. Wij van Adviesburo Alert bieden u een lening aan zonder kleine lettertjes, Onze leningen zijn volledig transparant. Lees meer...